Wsparcie techniczne systemów Gemini Cad

Pracując na systemie, napotykasz mały problem. Nie musisz pamiętać dokładnie każdego kroku danej funkcji. Wystarczy tylko mała podpowiedź lub drobna wskazówka. Możesz zadzwonić po wsparcie techniczne, lub… … po prostu wciśnij przycisk w programie, a wsparcie techniczne z naszego biura zobaczy Twój ekran monitora i pokaże Ci jak rozwiązać problem.

Zarówno oprogramowanie jak i plotery i digitizery objęte są naszym wsparciem technicznym zarówno gwarancyjnym jak i pogwarancyjnym na terenie całego kraju. Wystarczy zgłoszenie serwisowe przesłane poprzez formularz znajdujący się obok lub krótka nota wysłana za pośrednictwem poczty e-mail.

Zdalne wsparcie techniczne wykorzystujące nowe technologie uwzględnione w produktach Gemini CAD stanowią dużą korzyść dla naszych klientów.

Wszystkie aplikacje dostarczane są z pełną dokumentacją.
Stały dostęp do najnowszych aktualizacji oprogramowania, które można ściągnąć bezpośrednio ze strony internetowej www.geminicad.pl/download.php
Gwarancja na 12 miesięcy
Wsparcie serwisowe online lub telefoniczne dla szybkich interwencji Pobierz narzędzie do zdalnej pomocy Sprawdź wymagania sprzętowe komputera PC Dowiedz się więcej o aktualizacjach systemu Gemini

Zgłoszenie serwisowe Polityka prywatności naszej firmy

Wiadomość została wysłana.
Wkrótce skontaktujemy się z Tobą.
Wiadomość została wysłana.
Wkrótce skontaktujemy się z Tobą.